Majpokalen!

Benji, Hästar, Razor, Tävling / Permalink / 0
Hej på er! 
Jag har haft en effektiv dag. Har ni haft det bra?

Imorgon drar majpokalen på Skogslotten igång och Benji och Razor ska båda hoppa silverrundan. 
Imorgon ska de gå kval 1 som går i LB och Razor ska även hoppa div.1 laget som också går i LB. 

På fredag ska jag hoppa kval 2 med båda som går i LB+5.
På lördag är det vila ifrån tävling och på söndag ska jag antingen hoppa finalen eller en "tröstklass" med båda. De som inte går till final får hoppa det. 
Den går i LB och annars så går finalen i LA. 



Ja så att idag har jag bara joggat igenom Benji och Razor och så har vi även tvättat båda. Jag har putsat grejer, fixat mat, hängt ut i transporten och så fodrade jag även på kvällen. 

Nu blir det kvällsmat och snart sängen för mig. 
Håll tummarna!
Jag och Örnie på majpokalen förra året. Vinst i LB och fjärdeplats i LA. Hoppas det går lika bra detta år<3 

Liknande inlägg

Till top