Majpokalen dag 4

Benji, Guldhjärta, Hästar, Razor, Tävling, Örnfjäder / Permalink / 0
En bra LA debut. 

På Benji hade världens bästa känsla trots att jag höll på att flyga av efter varje hinder. Väl och superfint hoppade han.  Nu kör vi LB och LA ett tag framöver.
Fick dock med mig två bommar, eller ja en bom och en murbricka. Båda var mitt fel såklart men annars så är jag jättenöjda med min och Benjis insats. Världens enklaste bana var det inte heller. 

Razor var också en dröm i LA:n. Inte en tvekan på något hinder och hoppade allting helt underbart bra. En bom föll p.g.a. att jag tog en för sen förhållning. Hellre en bom mindre i skållorna än ett stopp. Han får också gå LB och LA framöver. Bästa ponnyn<3 




De senaste dagarna har jag även ridit Örnie och Guldhjärta och båda har varit såååå fina. Älsklingar<3





Liknande inlägg

Till top