Dagen innan tävling

Benji, Guldhjärta, Hästar, Razor, Örnfjäder / Permalink / 0

Hej på er! Något seg uppdatering har det varit men jag har faktiskt en förklaring.
Dels så har min blogg.se appen på mobilen inte fungerat som den ska för mig. Den har raderat ALLA inlägg som jag har skrivit i förväg och sedan schemalagt. Och på datorn har jag inte kommit i överhuvudtaget. Sjukt tråkigt då jag har haft världens sug och velat blogga och faktiskt hållt mig till två inlägg om dagen och sedan så funkar inte appen och själva bloggen;(
Jaja, nu verkar det funka som det ska iallafall så nu kör vi igång igen!!

Igår så var jag på Pokémon Hunt i linghem haha. Många pokemons blev det. Idag så ska allting fixas inför imorgon då jag tar med mig Benji och Örnie till kinda.
Benji hoppar LB och LA och Örnie hoppar LC och kanske LB beroende på hur det känns<3

Vi har även bytt till hackamore på Benji och det ska jag testa att hoppa med i LB:n. Jag tar självklart med det vanliga bettet också, men alltid kul att experimentera lite!<3

Ska försöka att få upp något mera inlägg idag men somsagt så har jag mycket att göra idag.
Ha en finfin dag så hörs vi senare!<3

Liknande inlägg

Till top