Kiropraktorbesök och ponny-SM

Hästar / Permalink / 0

Hej på er och förlåt för sämst uppdatering men vet ni vad? Jag har verkligen inte haft någon lust att blogga den senaste veckan. Men nu är motivationen uppe igen och nu kör vi på somvanligt förhoppningsvis;)

Många har undrat hur det gick med Benji hos kiropraktorn, det kunde inte ha gått bättre.
Han hade en låsning i bäckenet och sedan vad det inget mera. Hon rättade till det och nu har han fått skritta i två dagar, sjukgymnastik och lösgörande ridning en dag och nu är det bara att köra på somvanligt. Han var lite stel i nacken vilket inte är så konstigt eftersom att han har gått och spänt sig pga bäckenet. Massage i ryggen och nacken några gånger i veckan och lösgörande och låg ridning varje ridpass så ska det inte vara några problem. Skönt.
Har inte hoppat något än men kan nog inte hålla mig borta så länge till. Att hoppa Benji är det roligaste jag vet ju<3

Hon sa även att han var väldigt fint musklad i hela ryggen och rumpan, jämn och helt perfekt. Så kul att höra:)



Just nu sitter jag o jobbar lite samtidigt som jag kollar på ponny-SM. Stort lycka till alla<3

Liknande inlägg

Till top