Världens bästa Benji<3

Benji, Hästar, Träning / Permalink / 0
Hej på er! 
Mår ni bra en sån här tråkig mörk onsdag? 
Jag gör det iallafall;) 

Igår var jag och tränade Benji och hann därför inte blogga eftersom att det blev väldigt sent när jag hade fodrat och gjort iordning allting.
Film ifrån gårdagens träning ligger uppe på båda Facebook och instagram om ni vill se några språng.
Han var iallafall finare än någonsin och hoppade bättre än någonsin!
Vi hoppade en bana på cirkus 100-110cm och inga problem var det. 
Högt över alla hinder och inte i en bom. 
Väldigt mycket linjer och relaterade avstånd, bågar och mycket bommar på marken, allt gjorde han lika bra! 
Jag har verkligen ingenting att klaga på förutom att han kanske var lite tjurig ibland men det är han ju alltid när jag sätter hög press på honom. Han vill ju så mycket liksom<3 

I helgen blir det tävling i kinda och då får han hoppa LB och LB (100cm). 
Toppen blir det! 
Ikväll får han vila för att jag ska rida Razor och så får jag se om jag hinner med örnie också. 
Massor av plugg inför prov imorgon så att jag får se om jag hinner men försöka ska jag<3 

Liknande inlägg

Till top