Effektiva dagar är mitt ord!

Benji, Guldhjärta, Hästar, Razor, Träning, Örnfjäder / Permalink / 0
Hej på er!
Är jag världens segaste bloggare eller? Vågar inte ens lova att jag ska bli bättre för att det har ju inte blivit haha.
Aja, effektiva dagar har det varit iallafall. 
Igår så hoppade jag Razor och Örnie litegrann tills på söndag, i onsdags så red jag Örnie, Razor. Razor fick gå galoppprogram och Örnie fick en låååång uteritt. 



I tisdags så tränade jag Benji. Tror aldrig att han varit så fin.
Han är verkligen världens bästa d-ponny. 
Lätt som en plätt hoppade han en 110cm:ers bana och jag bara satt där på lösa tyglar med benen om och kunde bara hänga med i hans mjuka sköna språng<3 
Finns en film ute på båda youtube, instagram och Facebook (sararingius). 

Aja, ikväll så ska jag väl bara rida och tagga inför på söndag. Jennifer kommer också så att grilla och äta godis låter ju inte helt fel!<3 
Förebild om något<3<3 Får rysningar, Gud vad han får hästarna att hoppa bra!

Liknande inlägg

Till top