Razor är bäst!

Hej på er!
Måste bara säga att jag har alldeles för mycket att göra just nu och det är därför jag inte kan blogga. Jag hinner inte.
Nu i helgen ska jag till Skövde och tävla med Örnie och Razor och det är såå mycket att förbereda då. Igår så hoppade jag Örnie lite och Razor fick vila. Razor klipptes och tvättades och idag ska båda ridas och Örnie ska antagligen klippas och tvättas. Massor som ska packas och allt. Ja, jag hoppas ni står ut med lite uppdatering just nu.
Snart börjar skolan och allt igen också. Vi börjar skolan nästa onsdag. Ser inte riktigt fram emot det:/

I söndags så åkte jag även och hoppade en LB med Razor på nyckelryttarna som lite genrep nu inför Skövde. Det gick ju strålande och ännu en vinst med mig hem. Han var verkligen såå fin. Älsklingen<3

Jag ska försöka att få upp något ikväll men vi får helt enkelt se vad jag hinner<3
Ha en bra dag hörrni, ta vara på den!

Liknande inlägg

Till top