Träning på sundsmåla med bästa Razor<3

Hästar, Razor, Träning / Permalink / 0
Hej på er! 
Har ni haft en bra dag? Jag själv har haft en av de bästa tror jag, betygen sätts imorgon och nu har vi typ ingenting i skolan, sååå skönt. Efter skolan drog jag direkt hem och åt, fixade i ordning Razor och sedan bil i en timme till sundsmåla. Så värt en rätt så stressig dag för att Razor var sååå himla fruktansvärt fin. 
Jag skulle kunna sitta och skriva en bibel om dagens träning men det hinner jag inte så att jag får försöka sammanfatta detta. 
Framridning över bommar på böjt spår, jag kände redan där att fy vilken bra känsla jag har idag. Han var framme ifrån början och var så himla glad, vilken hoppglädje han hade. Något som jag aldrig har kännt förrut. 
Sedan började vi med lite små hinder på bågar och böjda spår. Mycket trimm med galoppen och Razor skötte sig kanon<3 
Det slutade med att vi bara flöt runt en 105-115cm:ers bana utan några som helst problem. Känslan var som om banan låg på 80cm och han har aldrig hoppat så bra med mig. 
Känns såå bra nu<3 








Ja, han är inte att klaga på denna ponnyn<3 

Film ifrån idag kommer ut på Facebook, instagram och youtube imorgon;) 

Nu --> godnatt!

Liknande inlägg

Till top