Vad händer?

Benji, Hästar, Razor / Permalink / 0
Vet ni? 
Så fruktansvärt arg på blogg.se just nu. Vet inte om det är deras fel men igår och imorse så skrev jag ett lååångt åsiktsinlägg om ridsporten, jag sparade detta som utkast och skulle nu gå in och sätta det som schemalagt. 
Tror ni att det har sparats som utkast? 
Nej, inlägget är helt borta!!
Så himla tråkigt när man lägger ner tid på något stort och så bara skiter sig allting. 
Aja, får väl skriva ihop ett nytt när jag får tid. Inte just nu med andra ord. 

Över till något roligare.
Ikväll så har jag joggat Benji och Razor lite lätt. Båda var såå fina. 
Benji var väldigt pigg somvanligt, hur mjuk som helst i kroppen och det kändes verkligen inte att han hade någon som helst träningsvärk ifrån i söndags vilket är toppen. 

Jobbade på lite bommar och bara satte den där lydnaden. Att han måste vänta när jag säger till, lyfta på fötterna när det kommer en bom och få in det där korta avståndet. 
Länga och korta galoppen mellan bommarna med lite längre avstånd mm. 
Han var superduperfin idag<3

Även Razor var kanon idag. Vi bara jobbade lite lätt på bytena och att koppla av och släppa loss i nacken. 
Lätt jobb och Razor tyckte att det var såå kul, arbetsvillig. 
Jag älskar mina hästar<3 



Kom ihåg att du är perfekt precis som du är oavsett vad någon annan säger. 
Jag<3Dig

Liknande inlägg

Till top