Sjuk i tre dagar

Hästar / Permalink / 0
Hej på er! 
Hur mår ni så en torsdagseftermiddag?
Jag mår väl helt okej, eller iallafall jämfört med de senaste tre dagarna. 
Jag har haft hög feber och bara rent genomförkyld. 
Kommer ni ihåg sportlovet. Jag var sjuk då. 
Denna vecka är det påsklov och nämen titta, jag är sjuk! 
Loven vill mig illa minst sagt. 
Men aja, jag står på mina ben idag och jag har faktiskt varit ute en stund i stallet och gick nyss in för att käka. Snart ska jag väl gå ut igen för att ta in och rida. 
Tävling på lördag med razor och Benji. 
Sisådär lagom taggad! 
Sjukt kul att tävla Razor igen och Benji är ju alltid lika rolig men krävande att tävla. Jag kommer nog att ha träningsvärk i hela kroppen på söndag men jag klagar inte.
Är det bara jag som gillar träningsvärk? Det är liksom skönt i kroppen?

Den delen av veckan som redan har gått har mamma ridit Razor och Benji så att det är nog inga problem att hoppa LC och LB med de på lördag. 
Bara kul!

Ha det bra där ute mina kära läsare så hörs vi<3  

Liknande inlägg

Till top