Inte min dag igår!

Benji, Hästar, Razor, Tävling, Örnfjäder / Permalink / 0
Hej på er! 
Hur mår ni? 
Jag mår helt okej;) 
Igår var jag ju på tävling med razor och Örnie. Det gick ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. 
Tänkte inte gå in på det så mycket men jag har fått lite frågor varför jag inte red LA:n på Razor. 
Jo det var såhär, Razor var jättestressad och hetsig redan på framhoppningen. 
Antagligen så taggade jag till lite för mycket och att det smittade av sig på razor. Fick tre stopp i LB:n och valde därför att inte rida LA:n. Han hade antagligen hoppat den superbra men i sista stoppet så slog jag i min handled ganska rejält och då kände jag att nej. Nej, jag ska inte rida en LA nu. Inte idag. 

Örnie var sååå fin i grundomgången i LB:n men i omhoppningen så vände jag alldeles för snävt till en oxer och Örnie kunde inte riktigt hoppa upp så att han stannade istället. Slarvig ridning helt enkelt. 
Eftersom att jag visste att jag inte kunde ta en placering på det resultatet så valde jag att utgå. Spara på sprången liksom, jag är ju lång på honom<3 
Han som ALLTID ställer upp<3 

Jag kom tvåa i den där cupen jag pratade om. Bästa Örniebus<3 

Efter tävlingen igår så red jag Benji. Som vanligt så är han sjövild haha. 
En liten filmsnutt på gymnastikhoppningen ligger uppe på Facebook och Instagram (sararingius). 
Så fin är han. 
Nästa helg är det hans tur att åka ut på tävling<3 

Igårkväll så kom även Cornelia ut och vi hade en kväll framför Melodifestivalen. 
Tyckte ni att det var rätt att Frans vann?
Jag tycker att Oscar var rätt person att vinna men men, man får ju inte alltid som man vill;)

Liknande inlägg

Till top