Hästtandläkare och tävlingsförebredelser

Benji, Hästar / Permalink / 0

Hej på er!
Fullt upp igår kan jag säga, därav inga inlägg. Mamma och jag tog en sväng till stan och handlade lite och sedan hem och rida.
Jag red Benji och hoppade några språng och han kändes superfin<3
Sedan kom hästtandläkaren ut och sedan så var det fodring och allt annat som man gör i ett stall haha. Så fullt upp helt enkelt.

Idag drog jag och mamma iväg till Norrköping och köpte hästmat. Åtta säckar kraft, b-vitamin och e-vitamin. Nu räcker det över sommaren typ haha.
Idag så ser det väl ut som att jag rider Benji och Razor, klipper och tvättar de, putsar alla grejer, hänga ut allt i transporten, fodra och sedan tagga tills imorgon.
Både Benji och Razor går en LB (90,100cm) som är kval 1 i kanalhoppet. På söndag så går de kval 2 som också går i LB och sedan hoppar de också en LA.
Det är så det ser ut inför helgen!

-->mat<3

Liknande inlägg

Till top