Bättre dagar

Hästar, Razor, Örnfjäder / Permalink / 0

Hej på er!
Är det bra? Med mig är det bara bra förutom denna värme som aldrig ger sig. Konstant sol och 30grader värme i tre dagar!! Det går ju knappt att rida när det är såhär varmt. Igår red jag iallafall Örnie och i förrgår så red mamma Razor så att lite har de fått röra på sig.
Annars så har jag spenderat mina dagar med Cornelia och några andra vänner. Kulkul.

Idag måste jag iallafall rida, abstinens. Örnie och Razor är högsta prioritet. Benji ska till kiropraktor på söndag så då återkommer jag väl med vad som händer för hans del.

Älskande ponny<3

Imorse var jag ute och mockade, la för hästarna mat och sedan tog jag in de. För varmt för att vara ute ju haha;)

Vi får hoppas att vi inte dör i värmen och kom ihåg att dricka!!

Liknande inlägg

Till top