Ännu en grillkväll

Hästar, Razor, Örnfjäder / Permalink / 0

Hej på er!
Ännu en grillkväll igår då, därför dålig uppdatering. Alltså jag MÅSTE verkligen skärpa mig nu! Tycker ni inte det?
Aja, har mycket att göra om dagarna och då får ju såklart bloggen lida.
Jag ska försöka att få upp åtminstone två inlägg om dagen. Nu får jag börja lägga i en högra växel!

Men igår då. Razor fick jobba markarbete och lite kavaletti. Video ifrån det på både Facebook och instagram (sararingius).
Superfin var han och inställningen! Spetsade öron hela tiden och gud vad glad han va<3
Örnie fick jogga lite lätt på gräset och Benji fick vila. Idag ska jag försöka jogga alla om jag hinner. Ikväll ska jag nämligen träffa en kompis och sedan sova där, men somsagt jag ska försöka blogga ändå.
Nu ska jag dock träffa Amanda som jag inte träffar så ofta så då vill jag ta vara på tiden.
Men jaja, blogga ska jag!!

Finaste finaste Örnie<3

Jag ska skriva lite schemalagda inlägg nu så att ni får några extra nu när jag har varit så dålig på att blogga.
Hörs<3

Liknande inlägg

Till top