I'm back<3

Hästar, Razor / Pandora / Permalink / 0
Hej finaste ni! 
Jag är tillbaka efter många dagar av bara pluggande och inget bloggande. Nästan iaf. 
Igår var jag och bästa Amanda på stan och julshoppade. 
Jag köpte nästan in alla julklappar till alla fina vänner och min familj<3
Bara jag som får värsta julkänslan när man är och handlar in julklappar? Vill bara ha julafton nu liksom! 
Bästisfestis<3 

Jag red även Razor igårkväll. Utan stigbyglar faktiskt. 
Vi fick då träna på våran balans och jag kände hela sidan på honom. 
Såå mjuk och fin var han i slutet. Bakbenen trampade på under honom och halsen var krökt. Drömhästen<3 

Imorse hoppade jag även panda lite eftersom att mamma red henne igår. 
Hon var såå fin. Mjuk och härlig men ändå lite på tårna. Precis som jag vill ha henne. 
Det ligger nu även ute en liten film på henne på min instagram och Facebook. Jag heter sararingius på båda. In och kika på det. 
Ser du inte att jag är trött? Kan jag inte få en lite vila till?<3 

Efter att jag hade ridit så släppte vi ut hästarna och nu sitter jag inne på mammas jobb med datorn framför mig. Får inte missa hoppningen.  
Kan bara säga att bertram Allen är en stoor jäkla stjärna. Två vinster i två stora klasser. Underbarnet bertram<3 





Det äe ju klart att alla hästar skulle rulla sig när de kom ut också:/ 

Ikväll så ska jag och mamma även ut och jogga några fler hästar tror jag. Razor ska få träna lite lugnt på tisdag så att han måste få röra sig lite<3 

Nu ska jag äta lite och kolla färdigt på hoppningen!

Liknande inlägg

Till top