Sjukaste veckan på länge!

Hästar / Permalink / 0
Hej på er! 
Är det bra?
Med mig är det helt okej, trots att jag är helt slutkörd av skolan. 
Måndag: en relativt lugn dag 
Tisdag: prov i historia
Onsdag: prov i tyska och Biologi
Torsdag: prov i kemi och historia (gjorde klart) 
Fredag: prov i tyska och matte. 

Jag har alltså sammanlagt haft sju prov inklusive de som jag gjorde klart på fyra dagar!!! Jag har inte legat efter eller något så hur fan kan jag ha fått sju prov!? Jag fattar verkligen ingenting. 
Aja, hursomhelst så har jag ju inte orkat med att blogga då. Jag har ju även varit i stallet och sånt så att tiden har inte räckt till heller. 
Nu får vi hoppas att det inte är så mycket kvar i skolan så att jag kan hinna med att blogga också. Jag slutar ju trots allt skolan 9 juni! Längaaaaarrrrr<3 

Från Falsterbo i somras<3 vill tillbaka!

Ajuste! Bilderna ifrån majpokalen kommer upp i helgen! Det är inte så många men men. Det var fina ändå mina små söta pownisar<3 

Liknande inlägg

Till top