En lång promenad och en stor guldstjärna till häst<3

Benji, Hästar, Träning, Örnfjäder / Permalink / 0
Hej på er! 
Vet ni varför jag inte har bloggat på ett par dagar? 
Jo, för att igår red jag örnie och Benji till att börja med och sedan så gick jag och eve 7km! 
Vi gick till linghem! Sjukaste upplevelsen på länge men sååå kul var det, haha;) 
Måste göras och eve! 


Älskare ponnys<3 

Idag så fick Benji gå med på en träning hos TT. Bäst var han! En stor stor stor guldstjärna till honom idag. Vi tränade mycket på galoppen emellan hindrena och linjer. Ett s-båge med ett litet kontrollhinder, ett oxer och sedan ett räcke. Även lite doglegs och andra linjer men mest övning och nötning på s-linjen. Somsagt var han såå fin och jag fick bara två riktigt bakutsparkar men annars så jobbade han på superfint med galoppen. 
Det ligger ute en liten film på min instagram och Facebook på dagens träning. 
Hur fin är han inte då?

Liknande inlägg

Till top