En dag utan ridning

Hästar / Permalink / 0
Hej på er! 
En bra dag har jag haft, har ni haft det bra? 
(Igår så var jag inne på mammas jobb tills klockan nio och jobbade, marknadsafton. Därför kom det inte några inlägg eftersom att jag inte hade tid helt enkelt.)
Idag hade jag studiedag och åkte först in till hööks och köpte en ny väst, en racesafe<3 3000 var inte så svårt att göra av med, haha. Det är en dyr sport vi håller på med:) 

Efter det så mötte jag upp eve och så gick vi hem till Cornelia. Sen kom Annika och sedan gick vi till badet, hahha. Badade i 5min och sedan hem till Cornelia igen. En hektisk dag;) Kom hem lite senare ikväll och gick ut och fodrade och tvättade av Razor lite. Älskade ponnys<3 
Imorgon så ska jag stanna kvar efter skolan och bada med några kompisar och sedan blir det hem och rida. Mys<3 

Jag hoppas att ni får en fortsatt bra dag imorgon så hörs vi när vi hörs<3 

Liknande inlägg

Till top