23 grader i solen

Benji, Guldhjärta, Hästar, Razor / Permalink / 0
Hej på er! 
Helt sjukt varmt här! Men klaga ska man inte göra, som vi har väntat på sommaren. Nu är den äntligen snart här:)

Inte bara vädret som gör mig glad heller utan att jag har världens finaste ponnys. Enligt mig iallafall. 

Benji var såå fin idag. Hoppade bara ett par språng på 1meter idag bara för att känna igenom allting och han hoppar bättre än någonsin. 
Så säger jag alltid men det är verkligen så, han blir bättre för varje gång jag sitter på honom. 

Lätta och luftiga språng. Han är såå fin<3


Även Razor var en Gud idag. 
Jobbade ner honom i väldigt mjuk och låg form. Satt ner i sadeln med väldigt stark sits. Mjuk med bestämd. Han lyssnar så bra nu.
Så jäkla taggad tills helgen nu, nu kör vi min älskade kung!
Kung<3 

Örnie blev bara pussad på idag men lika glad blev han för det. 
Både panda och Guldhjärta blev även ridna idag så att det va ju bra. En effektiv dag idag alltså. 
Jag fodrade även och slängde in lite tvätt i tvättmaskinen och sånt småplock. 
Mysigt att vara i stallet och höra hästarnas mumsande på ensilaget. 
Elsa&Benji, Jag&Razor<3 

Liknande inlägg

Till top