Sjukhuset och en ny mobil

Hästar / Permalink / 0
Hej på er! Är det bra med er? 
Med mig är det bara bra. 
Jag har spenderat min dag på sjukhuset , i skolan och på stan. 

Började dagen på sjukhuset och följde upp hur medicineringen av min näsa har fungerat. Vi konstaterade att det har funkat mycket bra och att situationen är mycket bättre nu än senast. 
Bra bra! 
Jag själv känner ju en stor skillnad. Nu kan jag ju andas liksom. 

När jag och mamma kom hem så kom hon fram med en påse ifrån Telia. I den ligger min nya lilla rosa iPhone 6s i rosa. 
Tack ännu en gång mamsi<3 
Det är faktiskt ifrån den jag bloggar nu och därför så kommer detta inlägget att vara helt utan bilder då jag inte har överfört några ifrån min förra mobil än. 
Imorgon lovar jag att ni får ett blogginlägg med bilder. Ett måste<3 

Jag har även varit och kollat på golv till mitt nya rum på övervåningen.
Jag ska ju ha helt vita väggar, vitt tak och en stor vit Walk in closet. 
Mycket vitt men det är så jag vill ha det.  
Jag har även kollat lite på inspo bilder och har bestämt för ett grått kallt golv. 
Hittade ett superfint men vet inte om det är det finaste jag kommer att se. 
Jag hoppas på att st blir bra, kanske skickar efter det ändå haha. 

Aja, nu ska jag sova kompisar. 
Godnatt❤️

Liknande inlägg

Till top