Mjölby imorgon<3

Benji, Guldhjärta, Hästar, Razor, Tävling, Örnfjäder / Permalink / 0
Hej på er! 
Förlåt för ännu ett sent inlägg men idag så har jag faktiskt fixat massor inför tävlingen imorgon. 
Jag red razor, örnie och Benji. 
Razor hoppades lite och film på det ligger uppe på min instagram och Facebook (sararingius). 
Fin var han. 
Mjuk i sidorna och bara väldigt lösgjord. 
Han ska hoppa LB (90cm) och LA (100cm) imorgon. 

Örnie fick gå ett lugnt pass med bara massa mjuka övergångar och fina halvhalter. Superpigg och fin så att jag bestämde mig för att hoppa en LB med honom imorgon. 
Jag var ju fjärdeplacerad i LC:n förra gången och då så fick jag ihop några poäng i en cup där andra omgången går imorgon så att jag tänkte att då kan jag lika gärna vara med och slåss om segern:)


Även Benji fick hoppa några språng idag. Han var som vanligt helt sjukt pigg och glad. Finare än någonsin var han idag. 
Älsklingen<3 

Ikväll har jag fixat alla grejer. Mamma hjälpte mig att tvätta Razor och Örnie medans jag red. 
Aja, en massa grejer helt enkelt haha. 
Ser nu att jag är trött eller? Inlägget är inte direkt sammanhängande. 
Bra där Sara. 
Ska nog gå och sova eller vad säger ni.
Godnatt<3 

Liknande inlägg

Till top