En mysig kväll<3

Hästar, Örnfjäder / Permalink / 0
Hej på er! 
Jag har egentligen ingen tid till att blogga idag men tänkte ändå skriva ihop ett kort litet inlägg. 
Igår så red jag Örnie bara och han var superfin. Jobbade honom i en låg form hela passet. Längde och kortade galoppen och traven, mycket halvhalter, halter, förhållningar och ja bara mycket övningar för att få honom att lyssna på mig. Idag får Örnie och Benji joggade lite bara. 
Imorgon är det ju tävling somsagt och Ebba åker med som hästskötare. Mysigt<3 
Natti<3 

Efter att jag gjorde stallet igår så åkte jag iväg till Jennifer. 
Vi hade en helt vanlig kväll med film, godis, frukt och mys. 
Sånt behövs ibland. 
Imorse vaknade jag upp till en strålande sol, hur härligt är det inte? Hela dagen blir liksom mycket bättre då!
Världens godaste frukost gjorde vi också! 


Så, där fick ni något slarvigt ihopskrivet inlägg om min dag igår, nu har jag bråttom ut till stallet eftersom att jag ska fixa allt inför imorgon så att vi hörs!

Ha en fin dag hörni, det är ni värda<3 


Liknande inlägg

Till top