En kväll som alla andra

Benji, Hästar, Razor, Örnfjäder / Permalink / 0
Hej på er! 
Har ni haft en mysig fredagskväll? Det hoppas jag, det har iallafall jag haft. 
Igår och idag hängde eve med hem och ska sova här tills imorgon. 
Idag red vi örnie och razor och igår red vi örnie och Benji. 
Alla var superfina både idag och igår. 
På Benji känner man verkligen att han har utvecklats. Mycket bättre balans och har mycket mycket lättare att göra fina och rena byten i galoppen. 

Razor var helt nuts idag. Så himla himla pigg. Har aldrig varit så framåt tror jag. Inte när jag har suttit på honom iallafall. 
Han tillochmed slog bakut när jag fattade galopp. 
Aja bara positivt då han inte har gått på några dagar. 
Han smet<3 

Även Örnie har varit sjukt pigg i flera dagar. Sååå himla skönt att känna att han är pigg och framåt. Alltid lika kul med glada hästar<3 
Igår red jag honom ett riktigt dressyrpass. 
Mycket trav med många tempoväxlingar och halter. Han skötte sig super och vi ska inte tala om hur mycket godis han fick på kvällen. 
Mysisen<3 

Aja just nu så ligger jag och eve i sängen och ska väl snart kolla på en film eller något. 
Kvalitetstid<3 
Mina hjärtan<3 
Minna och Eve, ni äger tjejer<3 

Liknande inlägg

Till top