Ny design, åska och en liten promenad

Benji, Guldhjärta, Hästar, Razor / Permalink / 0

Hej på er! Mår ni bra? Jag mår tiptop!
Vilket åskoväder det var!
Maja kom ut igår och vi skulle rida men det gick ju inte så en liten promenad innan det värsta regnet kom hann vi med.

Ny design på blogg.se appen i mobilen också och jag måste bara vara ärlig. Vilket skit! Kan vara för att man inte är van alls men det känns som att allt är mycket rörigare och jag har suttit i 20minuter nu för att försöka ladda upp en bild. Herregud!
Några saker om statistiken har blivit tydligare men annars så tycker jag att allt har blivit sämre och rörigare!
Aja, vi får jobba med det vi har haha<3
Älskar er ändå:*


Nu ska jag jobba lite och sedan ska jag till tandläkaren. Maja kanske kommer ut även ikväll och då så ska vi väl rida och hoppa ponnyna lite!<3 Vi hörs!

Liknande inlägg

Till top