Nationaldag och 3 dagar kvar till skolavslutning!

Hästar, Örnfjäder / Permalink / 0
Hej på er! 
Har ni haft en bra nationaldag? Min har jag spenderat på soffan med en glass, haha. 
Ikväll så kravlade jag mig ändå ut i stallet och ton en liten sväng på Örnie ihop med Kicki. Superfin var han men vilken mage han har. Mycket gräs där i haha. Aja, lite motion för både honom och mig var mer än välbehövligt. 
Släppte ut storhästarna gjorde jag men ponnyna fick vara inne och äta lite hö istället för gräs. De har mat så att det räcker, haha. Nejmen lite så är det. 

Lite gos med världens mysigaste storhäst fick jag till också. 
Älskade Guldhjärta<3 


Imorgon blir det skola för mig men på torsdag, ja då är det skolavslutning. Cirkus tre månaders sommarlov väntar och, stallet här kommer jag-->

Men nu, läggdags!

Liknande inlägg

Till top