En galen Benji<3

Benji, Guldhjärta, Hästar, Razor, Träning / Permalink / 0
Hej på er! 
Eller kanske godnatt typ;) 

Idag har verkligen varit en bra dag. Halva dagen spenderades med Jennifer och efter det så var det dags för markarbete med Razor och Benji. 
Razor var väldigt pigg somvanligt. Några lite lägre språng och sedan några språng på 100-105cm. Ingen tvekan utan hoppade med spetsade öron<3 

Benji däremot var sjövild. 
Han var het för första gången i sitt liv tror jag. 
Några språng på kanske 70cm var nog det som utlöste vildingen i honom. 
Bara positivt att han vill hoppa och är så framåt men det är bara det att matte måste hinna med att sitta kvar mitt i allt bromsande, haha. 
Aja, superfin var han iallafall. 
Tänkte lägga ut en liten video på dagens hoppning på Benji på instagram imorgon, checka "sararingius" där. 


Jag red även Guldhjärta lite efter att mamma hade ridit henne. 
Såå mysig häst! 
Henne kommer jag helt säkert ha svinkul på<3 


Imorgon är det även pay&jump med Razor i rappestad. 
En pay&jump med 175 starter! 
Helt sjukt ju! 
Men har man bra underlag och är en bra anläggning i helhet så blir det väl så. 
Jag lär ju vara hemma till midnatt typ haha. 


Aja, godnatt<3 

Liknande inlägg

Till top