En effektiv kväll:)

Benji, Guldhjärta, Hästar, Razor, Träning, Örnfjäder / Permalink / 0
Hej på er! 
Jag har haft en såååå bra dag. För det första har jag tillbringat hela min eftermiddag i stallet. Jag har ridit Razor och Benji medans mamma har ridit Gullan och Örnie. 
Både Örnie och Razor fick jobba över lite kavalettibommar idag. Något räcke på 60-80cm och två bommar på ca 20cm. 
Bara för att sätta en bra känsla och hitta det där lilla extra trycket. 
Båda två ponnyna var dyra idag. Razor var ju somvanligt pigg och fräsch. Benji var däremot helt sjövild. Bara positivt men jag fick verkligen limma rumpan i sadeln för att sitta kvar i sprången. 
Underbart<3 
Lite skitig<3 

På söndag eller ja imorgon så ska jag på pay&jump med Razor. Vi ska då hoppa 95cm och 100cm så att ni får hålla tummarna så ska jag rida som ett proffs. 
Vi får hoppas att Razor har vaknat på rätt sida också, det behövs;) 
Han var såå fin idag, älsklingen<3 

Ikväll kom även Jennifer hit så att vi har spenderat våran kväll med kortspel, pizza, popcorn, choklad, frågesport och skräckfilm. Kan det bli bättre? Tvekar på det<3 


Myys<3 

Nu slår klockan 01.15 så att jag ska nog hoppa i sängen och sova.
Godnatt kompisar<3 

Liknande inlägg

Till top