Min kväll=bra!

Hästar / Permalink / 1
Hej på er! Eller godnatt kanske. 
I skrivande stund är klockan 23.03 och jag är faktiskt skittrött. 
För det första så hittade jag inga jä**a skor på stan i eftermiddags! Sjukt trött på det, varför kan inga skor sitta bra på mina fötter liksom? Livet när man föds med för smala fötter haha. Någon som känner igen sig?

Väl hemma så klädde jag om till stallkläder eller ja de vanliga kläderna kan man ju också säga;) 
Jag red Benji samtidigt som mamma joggade Razor på gräset.
Lite lugnt joggande med inriktning på lösgjordhet. Benji hade nog lite träningsvärk och var lite trött i kroppen så att han fick köra ett väldigt lugnt pass. 
En av mina favoriter<3 

Efter Benji gjorde jag i ordning panda för ett litet markarbetspass på ridbanan. 
Lite små hinder och även en vattenmatta jobbade på idag. 
Fin var hon men väldigt pigg och jag fick verkligen hålla mig i. 
Snabb! 


Imorgon börjar skolan igen så att inläggen på dan kan ni glömma;) 
Ska försöka bli bättre på att blogga i skolan men det är svårt att få tid till det. Tro mig:) 

Godnatt<3 

#1 - - Anonym:

Rider du aldrig örnie längre? ska du fortsätta att hoppträna oså på honom eller ska du bara rida ut i skogen osånt?

Svar: Inget hoppträna för oss två men trimma och dressyr och sånt rider jag ju fortfarande:)
Sara Ringius

Liknande inlägg

Till top