Min fina fina ponny<3

Benji, Hästar, Örnfjäder / Permalink / 0
Hej på er! 
Kan vi bara börja med vilken bra dag jag har haft idag! 
För det första så fick jag ett sjukt roligt "besked" men det tar vi lite senare.
Sedan åkte eve med mig hem ifrån skolan, vi som alltid har såå mysigt och kul.
Ut till stallet begav vi oss, mockade, fodrade och tog in. Jag red Örnie och sedan Benji och eve joggade av Örnie åt mig. 
Toppen med sån hjälp ju!
Ska vi prata om hur pigg och fräsch Örnie var eller? Framme ifrån början av ridpasset och han var bara så mjuk i båda sidorna.
Han gick inte och bröt en enda gång idag!!



Benji var ju som vanligt hur fin som helst. Usch vad mycket jag tycker om den hästen alltså, för mycket nästan<3 
Imorgon blir det träning för honom och på söndag så får han hoppa i Skogslotten. LC och LB får både han och Razor gå där. 

I förmiddags så hörde även min tränare, TT alltså av sig och sa att det fattades ryttare i div3 laget nu i första omgången. 
Undrade snällt om jag kunde hoppa det med Benji men nej, jag tycker inte att han ska hoppa 80cm på tävling.
Pratade lite med TT och med mamma och vi kom fram till att tävlingskarriären för mig och Örnie inte är slut. Ska nämligen hoppa första omgången av div3 med honom haha.
Detta går ju i LD men jaja, vem bryr sig? Bara för den stjärnponnyn att skutta på. Kul kommer han tycka att det är iallafall, och jag kommer nog inte tycka att det är så tråkigt heller! 
Heja Örnie!<3
Stjärnan<3 


Liknande inlägg

Till top