Engelska prov=check

Benji, Hästar, Razor, Örnfjäder / Permalink / 0
Hej på er! 
Ett inlägg mitt på lektionen haha. 
Har precis skrivit klart mitt engelska prov och har lite tid att döda. Perfekt för ett blogginlägg.

Igår så red jag Razor, mamma red Benji och Jessica red Örnie barbacka.
Herregud vilka ponnys jag har säger jag bara!
Jessica trimmade rejält på Örnie, vilken stjärna han är! Tur att ha en kusin som är lika liten som en själv så att man kan få lite hjälp när det behövs.
stjärnponnyn<3 

Även Benji trimmades på ordentligt. 
Fin var han men lite träningsvärk hade han nog. Idag får han en vilodag och ikväll blir det träning för Razor som joggades lite lätt igår.
Får se om jag kan få lite filmer på honom, ska tjata på mamma. 
Finaste<3 

Ingen tävling i helgen så att inget planerat. Bara rida och mysa med de bästa fyrbenta vännerna!

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare<3

Liknande inlägg

Till top