Anna Emanuelsson<3

Benji, Guldhjärta, Hästar, Razor, Träning / Permalink / 0
Hej på er! Förlåt att jag inte har bloggat på hela dagen men jag har verkligen haft fullt upp. Dagen har gått i 120km/h men jag klagar inte. Mycket rolig dag ändå. 
Jag, Jessica och mamma red imorse. Jag tog Razor och trimmade på på lite bommar och kryss. Han var toppenfin. Mycket tryck i galoppen men ändå inte stressig. Han var även väldigt reglerbar i galoppen. Mycket hörnpasseringar tränade vi på. Att verkligen jobba ifrån inre skänkel ut till ytter tygel. Och vet ni, så fint som han lyssnade har han inte gjort någon gång med mig. Såå nöjd med honom<3 
Gammal bild men ändå hur fin som helst<3 

Efter det så satte jag och mamma oss i bilen med Benji i transporten på en träning hos Anna Emanuelsson. Benji var hur fin som helst! Väldigt reglerbar och han stannade inte en enda gång. Idag var det mest markarbete och att få grunderna att sitta och imorgon blir det mera banhoppning. Men det var inte lätt alls idag. Vi fick verkligen ha koll på alla gångarter för att övningarna skulle funka. Vi hoppade mycket i trav men även i galopp. 
Tyvärr har jag inga bilder från idag men ska be mamma att fota lite imorgon. Tillomed en lite film kanske ni kan få. 
Men iallafall så var Benji en klippa idag. 
Vad är det där du håller upp mot mitt ansikte, mat? 

När vi var hemma bytte vi snabbt om till vanliga kläder och satte oss en en gång i bilen men denna gång in till stan. 
Vi var bla på ÖB och köpte lite balsam till hästarna och lite grejer till oss själva. Vi åkte även bort till hööks och köpte ett par... 

... Mina bästa föräldrar köpte ett par freejumps soft up PRO till mig:)) Tack mamma och pappa<3 
De kostade 2499kr. Men jag tror och hoppas att det är värt det. 
Det är ju ändå freejumps<3 

Men nu har mamma och jag pratat och spelat lite spel så nu är det dags att lägga sig i sängen! Sovgott vänner<3 

Liknande inlägg

Till top