Anna Emanuelsson och ponny-SM

Benji, Hästar, Träning / Permalink / 0
Hej på er! 
För det första kan jag bara säga att om ni får chansen att träna för Anna Emanuelsson så gör det. Så bra tränare med massor av bra övningar. 
Idag tränade vi bland annat på att hoppa på volt, trekombination och linjer. 
Benji var lite småseg i kroppen idag. Även lite mör i bakbenen tror jag. 
Eftersom att han var trött så skyddade han sig med att lacka ur och tjura ihop. Men jag är ändå riktigt nöjd med våran prestation. Även om inte Benji hjälpte till jättemycket idag så fick jag jobba med min sits och våran position. Och när Benji väl låg bra och hade bakbenen under sig så hoppade han som en Gud. 
Vi hoppade ändå en bana på 100-110cm och en trekombination på 105cm ungefär. Supernöjd med denna helg. 










Väldigt suddiga bilder men jag tog bilderna ifrån en film så jaja. Men ikväll eller imorgon kommer det upp en film på min instagram: sararingius. 

Nu ska jag kolla vidare på ponny SM och sedan ut och jogga Örnie. 
Hörs<3 

Liknande inlägg

Till top