Livet, vad händer och var har jag varit?

Hästar / Permalink / 0
10 dagar sedan sist. 
Detta kan man väl börja med ett stort varmt hej! 

Tänkte berätta lite vad som har hänt de senaste 10dagarna. 
Något spännande kanske ni hittar. 
en liten life update. 

Jag har inte kunnat blogga Pga att bloggsidan eller bloggappen inte har funkat för mig. 
Nu har jag fått igång det igen så nu är jag tillbaka som vanligt igen.

Mina hästar har fått en veckas vila allihopa. Dels för att jag har haft sjukt jäkla mycket i skolan och för att det är nyttigt för de att få ta det lite lugnt. 
Örnie har nu vilat i 3veckor snart och han ska sättas igång imorgon tänkte jag. 
Jag slutade även skolan igår. Skolavslutning i kyrkan med min Bästavän. Mys<3 

Igår och i torsdags så red jag även Benji. I torsdags var han heeeelt galen. 
Så himla pigg och framåt. Baa positivt men väldigt jobbig just det ridpasset. 
Igår var han mycket lugnare och jag travade och galopperade över lite bommar. 
Superfin var han<3 
Så mycket kärlek<3 

Jag och Jessica städade även och gjorde det lite fint i stallet igår. 
Imorgon eller på måndag tror jag att jag tar en hel dag i stallet. 
Tänkte julpynta lite nu när julafton närmar sig. 
Lite julkänsla är väl aldrig fel, right? 

Idag har jag även städat ännu mera fyr städningen jag gjorde igår i mitt rum, tråkigt men det blir ju såå fint. Tänkte fixa till lite julpynt där med, har ju faktiskt inte gjort det än.
Finaste kungen<3 

Ikväll ska jag även träffa lite tjejer, äta lite och bra umgås. 
Myys tror jag att det kommer att bli. Mina vänner är ju de bästa<3

Nu ska jag sätta mig och svara på lite mail så att vi hörs<3 

Nu lovar jag att jag är back<3

Liknande inlägg

Till top