Lång dag igår!

Benji, Guldhjärta, Hästar, Razor, Örnfjäder / Permalink / 0
Hej på er! 
Just nu sitter jag faktiskt inne på mammas jobb och ska snart gå ut och jobba. 
Lite fler julklappar ska jag köpa in först bara. 
Igår så hade jag en hel dag som jag ägnade åt olika sorters städning. Jag vet inte hur mycket strumpor jag har parat ihop och hur många tröjor jag har hängt upp. Skönt att få det gjort. 
Efter att jag hade städat så gick jag ut med mamma och red. Jag började med Razor och mamma tog Guldhjärta.
Razor var sååå fin. Så himla lätt i handen men såå mycket fart och tryck i honom. 
Där kan vi snacka rumpa<3 

Efter det kom även Kicki ut och så tog vi ridtur 2. 
Jag red Örnie, mamma Benji och Kicki panda. 
Örnie har vilat i en månad och herrejösses vad pigg och tittig han var. 
Pigg och glad som det ska vara. 
Jag red Örnie i en 10min och sedan satt mamma upp och skrittade av medans jag trimmade Benji. 
Kul kul. 
Även Benji var en dröm att sitta på. Herregud vad man får jobba när man rider honom men när det väl släpper så är han världens finaste ponny. 
Älskling<3 

Nu ska jag ut och jobba så att vi hörs sen. 
Lite ridning ikväll blir det med. Hejdå och glöm inte att ni är bäst<3 

Liknande inlägg

Till top