Julafton imorgon!

Hästar, Razor / Permalink / 0
Hej på er!! 
Imorgon är det äntligen julafton för er som har missat det, det har man antagligen inte om man inte har bott under en sten i mer en tre månader. 
Men jag vet att det finns väldigt många och speciellt barn som inte vill att julafton ska komma pågrund av att föräldrarna dricker något fruktansvärt mycket. 
Jul är en högtid för barnen så att alla vuxna, kan vi göra en deal? 
Ni föräldrar skiter helt i att dricka eller drick i måttliga mängder. 
Vi barn ska inte behöva vara rädda för jul, det är inte meningen. 
Skit i att drick eller drick ETT glas vin eller annan alkohol! Okok?! 


Idag har jag varit inne på mammas jobb och hjälpt till HELA dagen. 
Snacka om att jag är trött i fötterna nu. Gud så skönt det var att däcka i soffan nu. 

Igår så red jag även Razor på kvällen. 
Jobbade mycket med att ställa igenom i båda sidorna och verkligen jobba i den lite lägre formen. 
Sedan är det ju alltid kul att fräsa på lite i galoppen så lite sånt vart det med:) 

Imorgon tänkte jag gå ut och rida på morgonen. Hoppa Razor lite och sedan bara julmysa med lite morötter och knäckebröd;) 

Idag har vi även fått en ny liten kompis i stallet. 
En övergiven liten kattunge som Jessicas pappas kompis hade hittat. Mysig värre. 
Kattungen är då helsvart och ungefär 6veckor. Antagligen en liten hona. 
Har ni några namnförslag så får ni gärna kommentera;) 


Nu ska jag nog krascha i sängen och invänta morgondagen<3 

Kom ihåg, ett glas eller inget imorgon. 
Puss;*

Liknande inlägg

Till top